Skip to main content
Logo Twenchi - Feel good supplements

Klantenservice

Wij staan voor je klaar

We zijn je graag van dienst om al je vragen te beantwoorden. Via deze pagina vind je informatie over Twenchi en hoe het online winkelen werkt. Heb je een andere vraag, neem dan gerust contact met ons op.

Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 08:30 tot 17:30.

Veelgestelde vragen

Online bestellen bij Twenchi is efficiënt, eenvoudig en snel. Wij leggen je graag uit hoe dit werkt.

Voeg een product toe aan jouw winkelmand
Voeg jouw gekozen product toe aan jouw winkelmand door op de ‘+’ te klikken of ‘toevoegen aan winkelmand’. Vervolgens verschijnt het product rechtsboven in je winkelmand. De genoemde prijzen zijn inclusief btw.

Bestelling controleren
Ben je klaar om te betalen? Klik op ‘Doorgaan naar afrekenen’. Vervolgens vul je jouw gegevens in. Als je een ander afleveradres wilt aangeven, kun je dit doen door op de optie 'verzenden naar een ander adres' te klikken. Je krijgt dan de mogelijkheid om een ander adres in te voeren. Controleer altijd jouw gegevens voordat je de bestelling plaatst!

Betalen en afronden
Je kunt je bestelling plaatsen en afrekenen door in te loggen met je account. Het is ook mogelijk om als gast te winkelen bij Twenchi. Wij hebben dan alleen je naam en adres nodig en je telefoonnummer (voor als we vragen over je order hebben). Je e-mailadres hebben we nodig, voor eventuele veranderingen in de bestelstatus en/of traceercode). Deze gegevens worden hierna nergens meer voor gebruikt.

Wij hebben verschillende betaalmogelijkheden beschikbaar op onze webshop voor jou. Je kunt betalen via iDEAL, SEPA, PayPal o.a. of kiezen voor achteraf betalen. Klik op ‘bestelling plaatsen’ om je bestelling af te ronden.

Wij hebben verschillende betaalmogelijkheden beschikbaar. Kijk hieronder al onze opties:

iDEAL
iDEAL is een veilig en betrouwbaar online betaalsysteem dat gekoppeld is aan het internetbankierprogramma van je bank. Je wordt automatisch doorgestuurd naar de pagina van je bank om je bestelling te betalen.

Creditcard (Visa en MasterCard)
Wij accepteren betalingen gemaakt met Creditcard (Visa en MasterCard). Het bedrag wordt pas afgeschreven op het moment dat je bestelling geleverd is.

Automatische incasso (SEPA)
Betalen via automatisch incasso? Dat kan! Door middel van SEPA geef je ons toestemming om het geld door de bank van je rekening te laten afschrijven. Deze afschrijving vindt een paar dagen na ontvangst van het pakket plaats. Je kunt automatische incasso altijd stopzetten of ongedaan laten maken door je bank.

Achteraf betalen
Bij Twenchi is het mogelijk om achteraf te betalen. Je kunt via Creditcard of zelf overschrijven. Indien je met creditcard betaald wordt het bedrag pas afgeschreven wanneer je de bestelling hebt ontvangen.

Heb je een actiecode? En wil je deze graag verzilveren? Dat kan. Vul in het vakje boven het subtotaal jouw actiecode in en klik vervolgens op ‘actiecode toepassen’. De korting wordt automatisch in mindering gebracht op het totaalbedrag.

Let op: Zorg dat je de code precies zo overtypt zoals je hem ontvangen hebt en geen 'onzichtbare' spaties meeneemt.

Zodra wij je bestelling hebben ontvangen, maken we die zo snel mogelijk klaar. Neem daarom zo snel mogelijk telefonisch contact met ons op, als je de bestelling wilt wijzigen. Op deze manier kunnen we je het snelst helpen en misschien nog een aanpassing voor je maken. We beantwoorden e-mails binnen een werkdag, daarom verzoeken we je om het liefst te bellen. Omdat de kans groot is dat het pakket al verstuurd is. Mocht je pakket niet meer tegen te houden zijn, dan kun je (producten uit) je bestelling altijd binnen 30 dagen retourneren/ruilen.

Bestellingen vanaf € 25,- verzenden we gratis. Onder de € 25-, betaal je € 2,95 verzendkosten.

Wij maken gebruik van de brievenbusservice van Myparcel. Onze pakketten passen door de meeste brievenbussen. De maximale afmeting van de brievenbusverpakking is 38 x 26,5 x 3,2 cm groot, afhankelijk aan het aantal producten dat je hebt besteld. Zodra we je bestelling hebben ontvangen, ontvang je een Track & Trace code per e-mail zodat je het pakket kunt volgen. Indien het pakket niet past, belt de bezorger aan of hij/zij laat een briefje achter of bezorgt het pakket bij de buren.

Bij Twenchi mag je elk pakket binnen 30 dagen na de orderdatum retourneren. Als je jouw bestelling wilt retourneren, kun je het pakket terugsturen naar ons postadres, welke is vermeld op de achterzijde van de doos. De zakjes kunnen alleen ongeopend geretourneerd worden, indien mogelijk in de originele verpakking. Eenmaal geopende zakjes voedingssupplementen waarbij de verzegeling is verbroken (de sluiting van de verpakking) kunnen we vanuit gezondheidsbescherming niet terugnemen. In het onwaarschijnlijke geval van een gebrek, ontvang je uiteraard een vervangend product of heb je recht op teruggave van het betaalde bedrag. Bewaar het product en neem contact op met de Klantenservice. Je kunt met ons contact opnemen via 053 - 480 77 80. Wij helpen je graag verder.

Helaas is het niet mogelijk om een bestelling online te annuleren. Wil je het toch annuleren, neem dan zo spoedig mogelijk, maar in ieder geval vóór 16:00 uur, contact met ons op als je jouw bestelling van die dag wilt annuleren.

Heb je een product teruggestuurd? Zodra wij het product retour hebben ontvangen, ontvang je het volledige aankoopbedrag, inclusief eventuele verzendkosten, binnen 14 dagen retour op je bankrekeningnummer.

Wij vinden het erg belangrijk dat onze klanten tevreden zijn en daarom doen we onze uiterste om ervoor te zorgen dat je de beste service ontvangt. Zo niet, dan lossen we het samen op.

Heb je een klacht of ben je niet tevreden? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Laat hier je telefoonnummer achter en dan bellen we je zo snel mogelijk terug of belt ons op 053 – 480 77 80. Je kunt ook per mail een klacht indienen. Mail jouw klacht naar info@sindsnu.nl en wij nemen zo spoedig mogelijk contact op.

Het is mogelijk om een account aan te maken door op het poppetje rechtsboven te klikken. Is dit je eerste keer dat je een bestelling bij Twenchi plaats? Dan wordt het je gevraagd om een account aan te maken bij het bestelformulier.

Wil jij je account verwijderen? Dat kan. Ga naar het dashboard van jouw account en klik op de optie “Verwijder Account” onderaan de linker balk. Vul je wachtwoord in en klik op de knop “bevestigen”. Hiermee bevestig jij dat je je account wilt verwijderen. Mocht je van gedachten veranderen, dan kan je altijd een nieuw account registeren/aanmaken. Zodra jouw account is opgeheven, wordt al je data onmiddellijk van onze servers verwijderd, dit is onomkeerbaar.

Contact

E-mail

Gemiddelde wachttijd: 1 werkdag

Neem contact op via het contactformulier  

Bel ons

Gemiddelde wachttijd: 5 minuten

+31 (0)53 – 480 77 80

Facebook Messenger

Gemiddelde wachttijd: 25 minuten

Stuur ons een bericht via Facebook Messenger